Framme i Warszawa

..and the road becomes my bride!

Framme i Warszawa. Det tog bara 14,5 timmar och då är en rejäl felkörning i Budapest samt två stopp. Det var faktiskt helt ok att åka från Belgrad. Jag föredrar egentligen roadtrips men nuförtiden är det så pass långa avstånd mellan spelningarna att det blir för jobbigt och för långt att åka bil. Vi åkte från Serbien genom Ungern och Slovakien. Vi lämnade Belgrad vid 12-snåret igår och kom fram 04.30. Vi bor just nu hos min vän Elias som snart pluggat klar till läkare i Polen. Ikväll är det gig #99, Sonisphere Festival på Bemowo Airport. Jag var här även senast.. 2010..? The Big 4 var det då.


Sleepy-Ron som för övrigt flög till Warszawa.


..on the road again! Dainis och hans tjej.


Blyga hunden Ronda som också fick följa med på turné.


Asta och Dainis flickvän (jag är så dålig på namn).

För att besvara en fråga. Man får ett armband för att komma in i Snake Pit. Det funkar precis som en vanlig ståplats egentligen, man kan gå in och ut hur mycket man vill. Det lustiga är att man faktiskt kan ha sin plats, glida ut på toaletten, köpa mat, komma tillbaka igen, lägga sig ner en stund. Inget köande, inget stå i en hel dag.

Jag ska väl försöka slänga in ett blogginlägg i natt igen, annars blir det i morgon förmiddag.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback