En dag i prag

Då har vi landat rejält i Prag. Vi bor på arenan. 30 sekunder till box office där vi hämtare snake pit-passen, 30 sekunder till entrén. Man kan väl inte klaga? Men som jag skrev tidigare, det här är nog den sämst planerade turné jag gjort. Vi har fortfarande boende att boka. Det löser sig. Jag packade klart min väska i morse innan vi åkte till arlanda. Passet med, plånboken med, rena kallingar med. I och för sig glömde jag faktiskt att packa rena kallingar på en turné. Har nog aldrig blivit så glad när det ramlade ut ett par halv-fräscha kalsonger ur jeansen den gången.

Äh, jag ska inte dra ut på det här inlägget. Jag fick höra genom en snubbe från tjeckien att det skulle vara ett get-together på en bar. Jag, Asta, Oskar och Roger var där. Vi bjöd även in Fred, José samt hans sambo. Det blev jävligt trevligt. Det är roligt hur mycket folk man känner när man är ute och reser så här. Synd bara att jag är så fruktansvärt dålig på namn. Det blir ofta "what's up" och en kram. Men det funkar.


Asta var lite trött när klockan ringde 06 på morgonen.


På flyget till Prag.


Knallade runt i Prag en hel dag med väskan på ryggen.


Var är entrén? Inga jävla konstigheter här heller.


Vi gled förbi vakterna och gick in i arenan för att kika på snake pit'en.


Oskar har precis tryckt i sig nån jävla krydda och håller på å dör. Asta garvar.


Roger är med på den tjeckiska tvåhundringen!


Oskar & Asta med en massa Slovakiska och Tjeckiska fans.

I morgon blir det en lång dag. Efter gigget blir det inte många timmars sömn innan det bär av mot Wien och Belgrad. Jag lovar inte att det kommer vara lika enkelt att blogga framöver men jag försöker! Det är lättare att skicka upp nån bild på facebook ibland.

Det kommer bli grymt i morgon. För att vara lite mallig kan jag säga att vi kommer vara dom första i snake pit, de första som kommer att få höra hela black album i sin helhet. Fan va coolt. Just nu är livet rätt så jävla bra.

Vi hörs nog nåt i morgon!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback