Nu kan man förboka "Beyond Magnetic" i Sverige

Överskriften säger väl allt? Nu erbjuder näthandlarna förhandsbokning av kommande Metallica-EPn (eller "maxi singel" som det heter på svenska) "Beyond Magnetic". Jag tänkte faktiskt pusha lite för en site som jag har haft väldigt bra kommunikation med när det gäller kommande släpp (bl.a. "LULU"). Jag fick mail från CDON för 20 minuter sedan att det går att förboka skivan. Det tycker jag är fantastisk service. Jag kontaktade nämligen Daniel Landberg på CDON för 6 dagar sedan, varpå han kontaktade universal, då jag fick svaret att skivan kommer att finnas till försäljning den 30:e januari. Och nu fick jag alltså besked att skivan går att förbeställa. Riktigt bra serivice så ni har antagligen redan räknat ut vart jag kommer förboka min singel. Jag har visserligen redan beställt ett ex från USA men jag tycker det är kul med olika pressar.


Nu kan man förboka "Beyond Magnetic".

http://cdon.se/musik/metallica/beyond_magnetic-17684145

E



Kommentarer
Postat av: fredrik wallengren

Härligt!



När kommer Fillmore-updaten?..... :)

2012-01-16 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback