Metallica till Udine, Italien den 13:e maj!

Dagen efter spelningen på Stade de France spelar Metallica på Stadio Friuli i staden Udine, Italien. Arenan är en stor fotbollsarena som tar närmare 41700 åskådare. Det är hela "Black Album" som gäller, som för övriga spelningar. Förköpet är i morgon via MetClub.

Foto: wikipedia

Personligen är jag lite osäker på den här spelningen. Jag är lite leds på att flänga runt så jävligt och det kostar ju även en del. Om jag åker på detta gig kanske jag tar och jobbar åt MetClub istället för att köpa biljett och köa. Italienarna är rätt duktiga på att köa och att flyga direkt från Paris till detta gig för att försöka ställa sig till rätta känns sådär.. Jag väntar. Jag vill gärna veta vad det är Lars har tänkt att ha sig för gig i USA i slutet på juni som det pratas så mycket om. När det är klart kan jag bestämma mig för denna spelning. Sen har jag ju faktiskt examensarbete att göra vid den tiden så jag vet inte vad jag har tid med riktigt. We'll see.
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback