Metallica till Helsingfors och Madrid

Madrid, Spanien - 26:e maj 2012
Helsingfors, Finland - 4:e juni 2012

Metallica blev idag klar för Sonisphere Finland den 4:e juni. Den är ett kanske för mig. Machine Head, Gojira, Ghost låter ganska lockande utöver Metallica. Det är två dagar innan spelningen i Horsens i Danmark. Eventuellt åker jag dit och jobbar lite åt MetClub om det behövs. Annars skippar jag det nog. Jag vill gärna veta hur det blir med USA innan jag spenderar alla mina turnépengar i Europa.

Alldeles nyss blev Metallica klar för Getafe nedanför Madrid. Eller Getafe kanske ligger i samma stad, man kan ta sig dit med lokaltrafiken i alla fall. Been there done that. Jag bodde senast hos en vän i norra Madrid och jag kan säga det att det fan inte var det lättaste att ta sig dit efter konserten. Efter ett x antal timmar kom vi på rätt buss sedan fick det bli taxi för att tunnelbanan hade slutat gått. Om ni ska dit så rekommenderar jag boende i Getafe.

Det var egentligen bara det jag ville nämna denna gång.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback