På väg till Kanada

London Heathrow. Om 10 minuter öppnar gaten till flighten mot Calgary. Ca 8 timmar i luften sedan ytterliggare ett flyg mot Edmonton. Äntligen. Än så länge har det varit väldigt segt. Det ska bli rätt gött att sätta sig på ett långflyg, då vet man att man är (mer) påväg åtminstone.

Hur som helst! Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen/facebook/twitter. Jag tänkte jag skulle ta och skaffa en wordpress-blogg istället men nu ser jag att blogg.se faktiskt gjort om deras funktioner lite.

Äh, jag ska försöka fatta mig lite kort för annars blir det bara en massa ordbajs. Jag kommer fram i Edmonton 17.20 lokal tid. Då bär det av mot vandrarhemmet för lite chill. I morgon är det spelning. Jag vann faktiskt mini snake pit pass vilket var roligt. Jag har förhoppning om att lägga vantarna på nåt till pass till kommande 4 spelningar. Men vi får se. Det kommer vara nog så häftigt att se den nya scenen. Jag har faktiskt inte varit inne alls på metontour, och jag har försökt att undvika alla bilder som publicerats på facebook.

Jag. Trötter. Heathrow.

Jag har fortfarande en bilduppdatering från SF att göra, samt nåt till inlägg från Atlantic City. Det kommer. Men just nu lär jag väl försöka fokusera på den här resan. Nu reser jag helt själv så jag kommer antagligen har mer dötid som jag kan ägna åt detta.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback