En 3:e spelning i Vancouver

Jaha, det är först nu det blir officiellt. En till spelning på måndag, främst för att få bra bilder på en fullsatt arena som jag förstått det. Jag kanske inte har skrivit nåt om det, men dom filmar en konsert i 3D här i Vancouver. Jag hintade i tidigare inlägg om att det skulle annonseras i måndags. Eftersom att det inte gjordes då så struntade jag i att försöka boka om flygbiljetten, Hur ska man nu kunna ändra flyget hem nu..? Antagligen går det inte. Jag får kolla lite med Air Canada, men jag skulle tro att det skulle innebära att jag i stort sett får betala samma pris som för en ny flygbiljett hem. Det är lite trist när man åkt så långt och blir tvungen att missa ett gig.. dessutom när det bara kostar 5$...
 
Hur som helst, tänkte bara blogga lite kort. Har inga bilder eller så att lägga upp för stunden heller. Igår drack jag i öl hela dagen med Luke från Australien, så idag mår man som man förtjänar. Jag står precis och tvättar, sen ska jag byta rum. Vädret är lite dåligt idag, det har regnat, så vi får se vad det blir av dagen. Jag har tänkt att försöka se lite mer av Vancouver i alla fall.
 
Skriver snart igen.
 
E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback