Edmonton

Framme! Och snart är det läggdags. Klockan är 20.45 här vilket gör det till 04.45 i Sverige. Jag är lite mör i huvudet kan jag säga. Jag har checkat in på vandrarhemmet, kikat runt lite, knallat in på en irländsk bar, käkat subway. Det sammanfattar väl det hela egentligen. Jag har inte kunnat få nåt grepp om Edmonton alls än så länge. Jag fick en liten hint av Brian som bor i Toronto: "have fun and don't think Edmonton is an accurate representation of Canada haha". Edmonton passar bra som en stad man stannar till i när man egentligen är påväg nån annan stans. Lite som jag gör nu. Fast man skulle ha haft motorcykel. Jag försökte leta efter något att ta kort på men hittade egentligen inget.
 
Vandrarhemmet - Hostelling International Edmonton
 
Whyte Avenue (82 ave)
 
I morgon blir jag upphämtad av en kille i stan som heter James. Jag kom i kontakt med honom via min vän José i Frankrike. Jag har blivit erbjuden boende där tills att jag åker till Vancouver på måndag. Det tackar jag för. I morgon är det spelning! Fan va roligt det ska bli att se nya scenen IRL.
 
Jag skriver snart igen.
 
E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback