Fler låttitlar till "LULU"

Jag vet inte om jag missade det igår när jag letade, men låttitlarna är faktiskt presenterade på loureedmetallica.com, och nyligen blev två till spår presenterade.

1. Brandenburg Gate
2.
3. Frustration
4. The View
5. Cheat On Me
6. Junior Dad
7. Little Dog
8. Mistress Dread
9. Pumping Blood
10.

Skivan är producerad av Lou Reed, Metallica, Hal Willner och Greg Fidelman. Den är mixad av Greg Fidelman. Skivan släpps den 31:a oktober (1:a november i Nordamerika).

Jag mailade några av de större skivbutikerna på nätet om när man kan tänka sig kunna förboka denna skiva. Det finns ännu ingen information alls om plattan. En skivbutik erbjöd sig i alla fall att höra av sig när mer information inkommit.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback