Stockholm eller... GÖTEBORG?


Det är lika bra att smida medan järnet är varmt, inte sant? Det dök upp ett nytt rykte som enligt källa går att spåra till live nation. Den 3:e juli på Ullevi i Göteborg. Samma helg som Iron Maiden (fredagen den 1:a juli). Vilken jävla kanonhelg det blir i Göteborg om detta stämmer. Helt galet. Det var 7 år sedan Metallica lirade i Göteborg. Metallica brukar ofta variera städer så nu när det inte blev Sonisphere i Stockholm känns detta absolut rimligt.

Bandit ska ha släppa en stor konsertnyhet i morgon kl 09.45. Jag vet, jag vet, jag vet. Senast dom skulle släppa en stor konsertnyhet var det Foo Fighters och för mig är inte det någon jättenyhet direkt. Jag känner att jag ändå måste höra vad det är för konsertnyhet dom snackar om. Metallica.com brukar ju faktiskt också släppa europadatum runt 09-10 snåret på dygnet så vem vet..? Kanske..?

Kommer The Big 4 till Ullevi den 3:e juli?
Foto: Niclas Swanlund, MetOnTour.com

Spännande!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback