MCS t-shirt och plektrum


Det är väl ingen nyhet att Metallica Club Scandinavia brukar trycka upp en t-shirt årligen. Det är heller ingen nyhet att vi börjat sälja t-shirten och hur den ser ut. Temat är att bandet fyller 30 år, puppets 25 år och svarta plattan 20 år.

MCS t-shirt 2011

Det händer att MCS även trycker upp promotion plektrum. Än så länge har vi på 2000-talet tryckt 2 olika MCS plektrum och i år har vi bestämt oss för att trycka upp ännu ett plektrum. Självklart kommer detta plektrum vara strikt limiterad. Vi får se om vi kanske kör nån tävling eller bara väljer att ge ut några på festerna i Göteborg i samband med The Big 4 spelningen. Jag har tagit mig friheten att visa hur plektrumet är tänkt att se ut.

MCS pick 2011

Tanken med The Big 2 är att MCS och Ullevi är Sveriges två stora. En rätt cool idé och det kommer bli kul att se hur dessa kommer att se ut i verkligeheten.

Nu har jag varit duktig och bloggat två dagar! Det är fredag, snart är det helg! Vi får se om jag kommer på nåt kul att skriva om i helgen. Ciao.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback