Allt pekar mot Sverige


"09.45 idag så droppar jag en konsertnyhet.. och den är faktiskt riktigt fläskig!", Bollnäs-Martin på Bandit.

Skulle han kläcka ur sig något i stil med "Limp Bizkit till Sverige" blir jag galen. Nu har jag jagat upp mig så pass mycket att jag inte kan se att det skulle kunna vara nåt annat än The Big 4. Jag var in på TMCC och kollade in turné-sektionen på forumet där jag såg att någon hade postat detta:

"I have from a very very reliable source! That the last big 4 will be in Sweden! Problay the day after Germany! Any other shows added will be Metallica shows!! So no Spain etc!! Also there will be more shows next year including US shows! East coast etc!!!"

samt detta:

"no i don't know city or venue! The person who told me this, is in one of the bands playing!!"

Inte för att jag tar sådant som postas på forum på allt för stort allvar men det finns faktiskt många användare på TMCC som besitter mycket information. Användaren som postade detta kommer från Storbritannien och det var också därifrån jag fick informationen om att The Big 4 eventuellt är påväg mot Stockholm. Nu tror jag dock mer på Göteborg och Ullevi den 3:e juli.

Nä, jag undrar om jag inte ska lägga mig och blunda en stund. Jag har ju faktiskt jobbat sedan 03.00. När klockan ringer vid 09.40 hoppas jag på goda nyheter.

E


Kommentarer
Postat av: Robin Larsson

Om det nu blir så vore det helt grymt! Är själv nere i GBG då för att jag varit på Maiden 1 juli, men att hoppas på att de kör på Ullevi är väl att hoppas för mycket. Annars blir det att ta sig upp till Stockholm 3 juli! :)

2011-03-02 @ 09:13:04
Postat av: Robin Larsson

FY FAAN VA GRYMT! :D

2011-03-02 @ 09:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback