Snart är det helg igen!


Det är verkligen inte långt kvar nu. Det kommer att bli en riktig kanonhelg i Göteborg! Det känns lite trist att inte vara i Göteborg hela helgen. På fredagen lirar ju Iron Maiden, på lördagen spelar Gefle IF mot GAIS på gamla Ullevi, söndag: The Big 4. Min turné börjar på fredag kväll fast i Düsseldorf, Tyskland. Spelning på lördag, flyg till Göteborg på söndag för ett till gig...

FAN VA KUL DET KOMMER ATT BLI!!!!!!!

Jag blev bara tvungen! Först nu när det är så nära inpå samt att det är en spelning på hemmaplan gör att man känner sig taggad! Det är förfest på Sticky Fingers på lördagen och efterfest efter gigget på söndagen. Vi ses väl där på söndag får jag hoppas? En annan rolig sak är att gigget i Göteborg blir mitt 90:e i ordningen. Big number 90.

Jag hoppas att vädret håller i sig. Det verkar som om det kommer regn i helgen faktiskt. Det känns ju jävligt typiskt. Men om man vågar lita på prognoserna som publicerats idag så ska regnet upphöra kl 14.00 på söndagen, ganska perfekt egentligen (med tanke på omständigheterna). Men det vore ju förbannat trevligt om det fina vädret kunde hålla i sig, och förbannat typiskt om det inte gjorde det.

Grafen visar hur vädret kommer vara i Göteborg i helgen.

Jag ska skriva lite om min turnéplan sen också. Det blir som vanligt en del flyg, en del sömnlösa nätter och en del pusslande. Men det löser sig. Det gör det alltid.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback