Front pit och early entry på Ullevi!


Jag kom precis hem från jobbet och läste att MetClub gått ut med att man kommer ge arband till första fållan, den ytan som är avspärrad framme vid scenen. Om man ska lyckas ta sig ända fram till räcket så är det ett sådant armband man skall ha. Om du köpt biljett via MetClubs förköp och blivit kontaktad via mail, kommer du att få ett armband per köpt biljett. OBS att alltså inte alla som förköpt biljett får detta armband. Dessa kommer att delas ut vid Paradentrén (se bilden nedan) av MetClub staff mellan 12.00 och 18.00. Jag kan avslöja att denna "staff" består av några ur Metallica Club Scandinavias styrelse. Jag kommer nog hänga där en stund med. Jag landar kl 14 på Landvetter så då borde jag vara vid Ullevi runt 15.00.

Dörrarna öppnas kl 16.00. Efter att ni hämtat ut biljetterna ska ni bege er till sektion GHI för entré. Ni som står vid denna entré och har armband kommer att släppas in före alla andra! Bättre än så kan det inte bli! Vi får se hur jag gör under denna spelning. Jag kommer att hjälpa till med MetClub men eventuellt kanske jag också finns i publiken under gigget. Vi får se.

Karta över Ullevi.

Fan vad jag längtar! För övrigt kommer jag att sitta under nålen en del idag. Mer uppdateringar och bilder från den senare. Lite fel dag känner jag med tanke på hur fantastiskt vädret är ute, man kan ju tro att man bor i medelhavet.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback