The Big 4: Milano


Efter att ha spenderat några dagar i Italien så förvånar det mig faktiskt inte alls att Berlusconi är president, det känns faktiskt helt självklart. Allt går långsamt, ingen vidare service, folk är dåliga på engelska, korruption. Bästa passet på spelningen igår hade varit en Hells Angels-väst. Dom gick och ställde sig mellan räcket och scenen, ingen stoppade dom. Vakterna hade MC-västar där det stod "security" på. Till och med på McD går det långsamt! Om man frågar 3 personer något, helt oberoende av varandra så kan jag lova att man får 3 olika svar. IRRITERANDE. Dock är det fint i Milano om något.

Asta vid kön natten mot igår. Folk tältade och drack öl.


Området och scenen. En stor parkering eller motsvarande. Varmt!


Kön vid insläpp.


Det var en bit att ta sig från ingången till scenen.


Otto och Asta. Jonas i bakgrunden.


Paula, Asta, Roger och Oskar vid räcket!


Publiken innan Anthrax.


Slayer!


Bra bootleggers. 13 New York NY Hotell packages. Stolpskott.

Tyvärr blev det inga bilder på Metallica denna gång. Jag stod och filmade vid sidan av scenen och då finns det sällan lägen för foton. För övrigt var dagen igår sjukt varm. Folks svimmade just därav. Jag skaffade mig en riktigt snygg t-shirt bränna. Vad mer finns det att nämna? Ross Halfin hälsade på mig i förbifarten vilket kändes lite roligt. Just ja! Scott Ian hade flygit in för att spela med Anthrax igår. Han sa tydligen under gigget att det var enda Big 4-spelningen han skulle delta i. Vi får väl se.

För övrigt så fick jag höra något väldigt intressant om kommande spelningar i höst men tyvärr är det inget jag får avslöja här... :)

Hörs!

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback