Milano


32 grader varmt! Det känns dumt att klaga. Milano är rätt fint av det jag sett so far. Men jäklar vad märkesaffärer det finns överallt. Dolce & Gabbanna kommer man inte ifrån hur mycket man än försöker, det finns fan en butik vart man än vänder sig. Jag, Asta, Otto och Jonas har knallat runt lite idag, varit inne i lite butiker och så. Asta gjorde ett skapligt inköp på Louis Vuitton. Vi är tillbaka på hotellrummet nu igen för att ta det lite chill innan vi ska iväg och käka och sedan dra på en förfest som italienska fanklubben "Zona Metallica" anordnar.

Otto, Jag och Jonas i en park i närheten.


En stor firre i ån.


Samma park.


Nånting ganska fint mitt i stan.


Zlatan Ibrahimovic! Som hittat. Matchtröjan kostade bara 105€...


Stor kyrka eller motsvarande mitt i centrala Milano.

Internet dog precis i bloggandet, mina 3 timmars WIFI tog slut. Jag stack ner till receptionen för att köpa lite mer och fick bekräftat ännu en gång att dom fan inte är snabba alls i Italien. Well, well. Ciao.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback