Hemma i verkligheten igen...


Då var Big 4 turnén över i Europa. Ett sista gig blir på yankee stadium den 14:e september i New York, men som en i crewet sa, "it's just another wank". Därav står jag över yankee stadum. Det blir för mycket pengar för en spelning. Sydamerika, Indien? Om man kan komma undan billigt för att ta sig till Indien så kanske jag drar, annars får det nog också vara. Jag tänker spara mina pengar, och då menar jag verkligen spara. Jag kommer komma in på det vid nåt senare inlägg tror jag.

Ok, hur som helst är jag hemma i verkligheten igen! Trött? Pigg? Jag vet faktiskt inte. Trött är väl något jag borde vara, eller slut snarare. I fredags var jag Stevenage för Sonisphere, lördags i Amneville för Sonisphere, söndagkväll landade jag på Skavsta, på svensk mark igen. Med tanke på det tighta schemat över helgen har jag inte riktigt hunnit eller haft tid att skriva något. Jag laddade upp nåt på MCS-twittern men inte så mycket mer. I kombination med detta är jag typ sjuk, eller håller på att bli sjuk, eller känner mig lite förkyld. Pick one. Jag tänkte skriva lite om båda giggen mer utförligt vid ett senare tillfälle. Jag såg mitt jobbschema när jag kom hem... om jag säger så här, jag får verkligen känna på verkligheten igen. Det jag vill säga med det är att jag inte vet om jag har tid att skriva så mycket i morgon heller. Ska upp och jobba i natt, lägga mig runt 11 i morgon bitti, jobba igen vid 19, hemma igen vid 07.30 på onsdag morgon. VERKLIGHETEN SUGER VERKLIGEN.

Asta och jag till höger står och kollar på Anthrax. Thomas BredahlMichael Poulsen från Volbeat i mitten.
Foto: Olda Opustil


Filip, Dennis och jag på scenen i Gelsenkirschen.
Foto: Dennis Aspeele


Inne i kyrkan, katedralen, whatever i Milano. Sjukt häftig.

En kort anekdot från Milano. Typ en kvart innan Metallica skulle gå på i Milano så var jag på väg tillbaka till Metallicas production för att hämta filmkameran. Jag skulle filma från scenen. Det jag märker är att mina shorts åker ner hela tiden. Det visar sig min knapp i midjan på shortsen lossnat. Hur fan hinner man fixa en sån sak då?! Som tur är träffar jag på Bean som jobbar i wardrobe, som har nål och tråd och knapp! Så typ 5-10 minuter innan står jag i all iver och syr på en ny knapp på mina shorts. Jag är inte jättebra på att sy men jag slapp iaf tappa shortsen inför 30 tusen italienska Metallicafans.

Keep yourself updated. God natt.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback