Framme i Düsseldorf


Jag och Asta kom fram sent igår. Kom i säng runt 02.00. Det tog fan 5 timmar från Gävle till Nyköping (Skavsta). Tack för det Stockholms rusningstrafik med ombyggen. Bygg den där jävla förbifarten så man slipper den där jävla skiten. Bygg den nu! Helst i förrgår! Sen ogillar jag Ryan Air. Men det är billigt.. Düsseldorf är väl ingen fröjd för ögat direkt. Vi har väl inte sett så mycket än iofs och vi kommer nog inte hinna med att se så mycket mer heller. Vi ska snart iväg till tågstationen och ta tåget till Gelsenkirschen och första Big 4-konserten! Mulet väder, inget regn. Helt ok. Jag lägger antagligen upp lite bilder ikväll efter gigget.

Tänkte ägna några rader åt min kära bil som nu kommer bli skrotad. "THE BIL" har varit med länge, länge. Jag blev påkörd i vintras och försäkringsbolaget (som för övrigt är stolpskott: IF) vill lösa in den.. för 10 000! Kom igen för faan..

RIP THE BIL
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback