Time warp


Jag tänkte jag skulle försöka hålla den här bloggen lite mer uppdaterad. Saken är den att när man både jobbar och pluggar så finns det tillfällen då man inte har tid med så mycket annat. Nästa vecka har jag två tentor vilket inte gör saken bättre heller. Jag snubblade över ett klipp på youtube, serien "Time Warp" som går på Discovery Channel. Den går ut på att filma olika saker med höghastighetskamera. Resultatet blir jävligt cool faktiskt. Metallica var med i andra säsongen och fjärde episoden av serien då man filmar bandet på HQ (Metallicas "Headquarter") när dom lirar, slår sönder saker etc. Jag kan varmt rekommendera detta klipp om det är något ni missat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback