The Big 4 till Kalifornien


Ok, det verkar ju i alla fall hända lite saker. Jag beslutade mig precis för att uppdatera det här inlägget lite pga lite mer information som annonserats. En ny festival-hemsida för the big 4 har skapats, www.thebig4festival.com. Ett datum har annonserats och jag var säker på att fler datum skulle annonserats men enligt metallica.com blir det endast ett stopp i USA i år. Riktigt oväntat måste jag säga. Stoppet blir lördagen den 23:e april i Indio, Kalifornien. Slayer och Megadeth hinner avsluta "European Carnage"-turnén som går av stapeln 13:e mars till 14:e april.


The Big 4 trailer för Indio, Kalifornien.

Alltså inga stora nyheter. Ge oss lite europeiska datum istället.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback