God fortsättning!


Gott nytt år! ..10 dagar i efterskott men ändå! Det har inte hänt så himla mycket på Metallica-fronten den senaste tiden men det brukar ju också i regel vara ganska dött runt den här tiden. Snart borde det dock vara dags lite turnényheter. Jag vill att spelningen på Sonisphere i Stockholm ska bli officiell snart. Jag fick i alla fall min andra FanCan 6 här om dagen, den med Blu-Ray'en istället för dvd'n. Jag såg hela konserten i sin helhet och fan va bra det är. Vissa saker är riktigt cool filmat medan annat är lite halv-dåligt. Men det är ju så det ska vara när det inte är professionellt filmat. Så det kan jag rekommendera, att se den konserten om ni har möjlighet.


Lars Ulrich, Metallica with fans in Australia.
God Jul, Gott Nytt år, God fortsättning!
Foto taget i Melbourne, Australien. (Får ej kopieras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback