Foo... who?


Ja man får väl skylla sig själv när man tror att Bandit verkligen ska gå ut med en stor nyhet före alla andra. Grattis Sverige, den 22:a juni kommer Foo Fighers + Biffy Clyro och Band of Horses till Stockholms stadion. HAHA. Fan, det gick ju inte att undgå att få upp förväntningarna lite men man borde ju förstått bättre. Inte för att jag tycker Foo Fighters är dåliga på nåt sätt, jag kanske till och med ser gigget om jag har tid över, men kom igen. En stor nyhet? NJA. Aja, månaden är ju inte slut än, nåt borde ju annonseras snart. Jag kommer inte ihåg hur det var förra gången dom annonserade band till Sonisphere men det känns ju lite som om det är dags snart när festivalen ändå är i juli och man lär ju börja sälja biljetter snart.

Foo Fighters
Dagens stora konsertsläpp: Foo Fighters tiil Stockholm den 22:a juni! :/


Nu är det dags för Erik att äta frukost och plugga inför dagens tenta i systemering kl 15.00. Antagligen det tråkigaste ämnet jag kommer läsa så det ska bli skönt att få skiten överstökad.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback