End of the tour special


Snart dimper nästa nummer av medlemstidningen So What! ner i brevlådan. På omslaget, som jag hittade jag på metclub.com, finns personer som jag känner mycket väl. Jag hade väldigt gärna varit där jag med för sista konserten men jag förstod tidigt att det inte skulle vara möjligt. Jag har det ju faktiskt väldigt bra som kommer in gratis på konserterna och jag tror att väldigt många skulle byta plats med mig vilken sekund som helst. Tanken i Australien var att det skulle vara fler medhjälpare men av olika anledningar blev det inte riktigt så.


So What! 17.4

Jag tycker att det är kul att få filma för MetOnTour men samtidigt saknar jag emellanåt att vara vid räcket. Dagarna i Australien var helt otroligt. Jag önskar att jag kunnat åka tidigare och varit kvar ett tag men det funkar ju inte heller med studier och ekonomi. Jag har tänkt att jag ska lägga upp lite fler bilder från Australien så jag kan väl lika gärna lägga upp några nu.

Metallica i Melbourne
Jag och Filip inne i Rod Laver Arena


Kön utanför Rod Laver Arena, Melbourne


Christmas! Konstigt med strålande sol när man vet att det är så kallt hemma.


Hamnen i Melbourne.


Melbourne Aquarium. En stor tank där det även simmade haj.

Jag filmar Hetfield i Melbourne.
Jag filmar Hetfield i Melbourne.


Räcket där Lars och Kirk 2 timmar senare kommer finnas.


ACDC Lane i Melbourne.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback