Redo för San Francisco!

...eller överskriften ljuger lite för jag är inte helt klar. Packa? Det är brukar vara det sista jag gör. För övrigt är jag trött som ett as. Igår kväll höll jag på med ett skolprojekt väldigt sent, sov ca 2 timmar, gick upp för att jobba och har varit vaken sen dess. Efter jobbet åkte jag hem till min halvbrorsan för lite frulle samt flagg-workshop. Resultatet blev mycket lyckat.


Frukost hos Dackell.


Skissar upp MCS-loggan.


Placerar 30 på flaggan.


Nästan klar med MCS-loggan


Nästan klar med 30.


Nästan helt klar. Bara lite finlir kvar.


DONE. FINALLY.

Det tog nästan en hel dag att få flaggan gjord. Det återstår att se vad grabbarna tycker om det. Jag kommer för övrigt att uppdatera bloggen mer frekvent nu när jag är i USA så keep yourselves updated.

E

Kommentarer
Postat av: Dackell

Bra jobbat med målarpenseln.

2011-12-04 @ 19:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback