Sad But True @ Sollentuna Rock & Blues Festival

6 dagar sedan det senaste blogginlägget. Skärpning. I helgen var jag till Mikael "metmike" Maront i Sollentuna på en riktig brakfest. Det bjöds på dryck och grillat. Jävligt och gott och mycket trevligt folk var det. Ett eller två stenkast bort låg Sollentuna Rock and Blues Festival där bla Metallica-tributebandet Sad But True spelade. Lagom innan dom skulle gå på scenen drog vi dit och drack nån bira innan det var dags att ösa. Lite kort spelning var det kanske men det var bra nog! Sedan knallade vi tillbaka till mike och fortsatte festen. Runt 04 kom vi i säng. Söndagen blev en seg historia. En mycket uppskattad helg om inte annat och jag ser fram emot något liknande nästa sommar!

Victor och jag hemma hos mike.


Öl! På festivalen!


Hedeby och Victor. Jag tror den här bilden får summera kvällen :)


Cecilia, Anna, Patrick och mike.


Christer i Sad But True. Kent i bakgrunden.


Kent i Sad But True.


Kent och Christer, SBT.


Kent och Christer, SBT.


Ola "Trujillo", SBT


Kent, SBT


Sad But True (utan Jon på trummor denna gång)


En jävligt glad Hedeby.

I morrn börjar skolan igen. Over and out.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback