Live At Grimey's

 

Så, då var den tunga delen av denna vecka förbi. Trodde jag. Fick helt oväntat mycket mer skolarbete att göra samt att jag lär ägna en hel del tid åt att packa och städa ur lägenheten. Nästa vecka verkar nog inte bli så mycket lugnare heller då jag har lektioner 10-17 varje dag, en veckouppgift och ett projekt som ska göras klart.

 

Nästa fredag släpps en 10" vinyl live-EP från skivbutiken Grimeys källare (The Basement) i Nashvile, Tennesse. Metallica gjorde den här spelningen ganska oannonserat och endast ett fåtal inbjuda samt fanklubbmedlemmar fick komma.  Ep med titlen ”Live at Grimeys” kommer att släppas i samband med Record Store Day, en dag då man firar självständiga skivbutiker i USA.  Den kommer att gå att köpa via MetClub och Metstore samt utvalda skivbutiker.

 

Eriks helg kommer för övrigt bli väldigt lugn vilket kanske är underförstått med tanke på allt jag måste få gjort. Jag har spenderat dagen hemma hos min mor där min syster och make med två barn som är och hälsar på. Nästa helg har Metallica Club Scandinavia 15årsfest på Harry B. James i Stockholm med coverbandet Sad But True på schenen. Jag kommer inte kunna närvara då jag ska flytta hela den helgen dock. Det var väl allt för nu.

 

E

Omslaget till Live at Grimey's EPn.

från lördagen den 23e oktober.
Erik på morgonen lördagen den 23:e oktober 2010


Sara med pepparkaka och klubba.


Syrran och Sofie.


Ute och leker med ungarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback