Metallica i Sydney


Klockan är 20 minuter över 1 på natten. Jag är precis hemkommen efter spelningen. Fortfarande trött. Jag sov 7 timmar natten till idag. Vi gick upp tidigt idag för att dra till Bondi beach. Igår blev det aldrig nån broklättring för min del. De jag skulle möta upp hade redan dragit precis innan jag kom till vandrarhemmet. Jag satt och väntade på att de skulle komma tillbaka samt på att checka in. Det sög. Det hade funnits bra mycket roligare saker att göra istället kan jag säga. Hur som helst, dagen blev ändå bra. I morgon bitti ska jag klättra bron. 200A$ kostar det men det får det vara värt.


Metallicas gig idag var riktigt bra. 4 utsålda spelningen i Sydney, helt otroligt. Jag hade eventuellt tänkt att skriva nåt från arenan men tiden bara for iväg innan det var dags för meet & greet. Det var bra segt. Dels var jag as-trött, dels tog det tid innan bandet dök upp. Kirk frågade som hastigast vad jag gjorde där. Jag mumlade bara nåt till svars eftersom att jag inte riktigt var beredd på det.


Under gigget stod jag i ljus och pyro, på läktaren. Jag tog en del kort som får sammanfatta det mesta, jag är lite för trött för att skriva nåt mer nu, jag måste sova.


Ciao.


E

The Situation


The gang


The view


The drinks


The near-death-experience


The (Bondi) beach


The venue


The rail


The lamb of god


The setlist


The (one) explosion


THE band.

Kommentarer
Postat av: Robin Larsson

Näää man är inte alls avundsjuk på dig inte. Blä! :D

2010-11-13 @ 20:31:42
Postat av: metmike

Verkar som om du redan börjar bli sliten. Dags att fara hem, Brynäs håller på tappa

2010-11-14 @ 11:44:54
URL: http://blog.metmike.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback