Metallica till Paris den 12:e maj 2012!

Oväntat..? NJA. Jag känner att jag kan vara lite mallig och hänvisa till detta blogginlägg:

http://erikontour.blogg.se/2011/november/metallica-pa-stade-de-france-2012.html

För en liten stund sedan blev det klart att Metallica kommer att spela på stade de france i Paris. Det tror jag kommer att bli en häftig spelning. Jag funderar dock på om dom kommer att kunna fylla den. Metallica har tidigare haft lite svårt med publik i Frankrike. Dock sedan den inspelade konserten i Nimes samt ytterliggare ett par gig efter det så har intresset ökat. Då kanske det funkar att fylla en arena som tar 80 000..? Jag ska i alla fall dit!


Stade de France

MetClubs presale startar den 27:e januari. Övriga biljetter finns till försäljning den 30:e januari.

..och jag ska skärpa mig med bloggandet, jag ska, jag ska, jag ska... och jag ska uppdatera med bilder från San Francisco och The Fillmore. MEN JUST NU ska jag sova lite innan jag ska in till Högskolan för en redovisning.

Vi hörs.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback