Metallica på Stade de France 2012?

Jag tänker hålla mig kort eftersom att jag har mycket annat att göra idag.

Enligt en fransk vän som hänvisar till en mycket säker källa så kommer Metallica att spela på Stade de France i Paris den 12:e maj 2012. Stade de France är en idrottsarena för fotboll, rugby och friidrott. Arenan har 80 000 platser och där spelades VM-finalen i fotboll 1998 mellan Frankrike och Brasilien, och 2006 spelades UEFA Champions League-finalen mellan FC Barcelona och Arsenal FC där. 2003 anordnades där VM i friidrott. Det kan bli en mycket häftig spelning. Jag antar att jag lägger denna på "måste-listan" också.


Stade de France 2005. Foto: Wikipedia

Trevlig helg!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback