SNAKE PIT PASS

Efter gårdagens bravader kom jag hem till min lägenhet i Gävle vid 07.00. Hur det gick till kommer jag gå in på senare i ett annat inlägg :) I alla fall så brukar jag alltid kolla mailen för att se om man fått nåt viktigt meddelande eller liknande. Jag såg inte först att jag hade fått mail från MetClub. Och ett till. Och ett till?

Snake Pit Pass WINNER for May 7, 2012 - Prague, Czech Republic‏

Snake Pit Pass WINNER for May 8, 2012 - Belgrade, Serbia

Snake Pit Pass WINNER for May 10, 2012 - Warsaw, Poland‏

Aningen otippat måste jag säga. Eller jag vet inte. Jag ringde så klart Asta (som jag kommer att åka med, m.fl.) och berättade att jag vunnit. Jag hade en teori om att det borde vara lätt att få ett pass till gigget i Belgrad, jag menar, hur många clubbers finns det där? Det är ju faktiskt många som åker till Prag och Warszawa. Jag tänkte bara att det vore kul att få det gjort, att ha fått vara i Snake Pit'en en gång. Jag undrar om jag egentligen inte föredrar att vara i publiken längst fram som vanligt? Det återtår att se. Hur som helst ringde Asta tillbaka efter några minuter och berättade att hon hade vunnit till exakt samma spelningar! Lite synd att det inte även blev Paris, men man åker väl på en blåklocka om man börjar gnälla över det antar jag :)


Snake pit! Inga stickers denna gång dock utan armband.

Så nu har vi varsin +1 till dom 3 spelningarna så om nån av er som läser det här hör av er kan ni kanske få hänga på in i ormgropen. Jag funderar lite på att kolla om det går att byta med nån som vunnit till Paris också, men jag har inga större förhoppningar om det. För övrigt vann min polare Oscar och hans farsa också till spelningen i Prag så egentligen har vi +4 där. Skriv en kommentar eller på min facebook-sida.

Jag ska blogga senare mer ingående inför nästa vecka, om flyg och boende och sånt för det orkar jag inte riktigt ta nu.

Så fort jag har samlat mig lite ska jag även blogga om In Flames sista spelning på klubbturnén på Debaser Slussen i Stockholm igår. Jag kan väl säga att det blev en jävligt rolig kväll i alla fall! Jävligt rolig!

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback