Hemma igen..

..what the hell was that??

Hemma igen. Jag sitter och ler lite för mig själv i min etta på 45kvm. Jag vet ärligt talat inte om jag hunnit smälta spelningen i Oslo än. Eller. Det har jag nog inte. Jag ska dela upp Oslo-resan i flera blogginlägg tror jag, dels för att kunna smälta det som hände och dels för att jag inte riktigt har tid att blogga. Jag ska på kryssning nu snart med min klass på Högskolan som en sorts avslutning.

Oslo var helt otroligt bra. Fantastiskt väder, trevliga människor och grym publik. Jag håller helt klart den här spelningen högst av de 5 jag varit på i år. Nästa spelning för mig blir i Horsens, sen Atlantic City. Jag tror nog jag far till Nordamerika på 3D-inspelningen också.


I solen, fast egentligen var det väl skuggan vi var ute efter. Jag blev solbränd.


Gänget innan. Alla med snake pit pass.


Valle Hovin..

Det får räcka så för stunden tror jag. Jag återkommer senare med en bättre redogöresle över hur Oslo var. Nu måste jag slänga mig in i duschen.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback