Metallica stuff

Det går i vågor det här med bloggandet. IT'S BEEN A WHILE. Vad är det senaste jag gjort då i anknytning till Metallica? Jag har köpt konsertbiljetter, bokat nåt flyg/tåg. Jag har även fått hem några skivor, t-shirtar, metclub-paketet etc.

Jag kommer inte ihåg om jag nämt det men jag har inte tänkt att jobba något åt MetClub på de kommande spelningarna, dvs om jag inte behövs för något speciellt ändamål. Saken är den att det tar bort glöden från giggen. Visst är det häftigt att kunna knalla runt backstage men det är inte så att jag sitter och tar en kopp te med James och diskuterar livet direkt. Man vill gärna gå backstage men man får aldrig sån kontakt med bandet som när man är i publiken. Meet & greet är ju givetvis en sak som är väldigt speciell, men i mitt fall så är jag med och hjälper till lite bara. Det blir att man själv nästan är avundsjuk på alla som är där som faktiskt får prata med bandet. Det är lite så jag känner. Nu är jag snart uppe på 100 spelningar så då tänkte jag göra det rejält och köa innan för att vara längst fram. Köra hardcore. Det var extremt i San Francisco så så illa kommer det nog aldrig bli igen men det var ju faktiskt värt det.


Metallica stuff


Metstuff

Jag säger det allt för ofta att jag ska skärpa mig med uppdateringarna så den gär gången hoppar jag över det.

E


Kommentarer
Postat av: custom essay paper

T-shorts are my favourite clothing. I have them a lot.

Postat av: Johnny (1981-1991 - METALLICA!)

Tjena! Intressant blogg! Tänkte tipsa om min artikel om Metallicas historia! Hoppas jag fått hela Metallicabiografin korrekt hitills :-) (Se länk i namnet.) Ha det fint /Johnny

Postat av: Anonym

http://www.mtv.com/content/news/2012/musical_march_madness_2012/ VOTE VOTE VOTE VOTE

2012-03-29 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback