Beyond Magnetic

Sorry för extremt dåligt bloggande. Det lär nog inte bli nå bättre på några veckor heller tror jag. Hur som tänkte jag bara berätta att jag förbokade Metallica's kommande EP "Beyond Magnetic" i morse från Metstore för $5.99. Frakten landade typ på $14 men det kanske var för att jag beställde fler än ett ex. Personligen samlar jag ju lite på Metallicasaker så jag tänkte att det kunde vara kul att ha en USA-press av denna platta. Jag kollade även upp via CDON när man kan tänkas förboka denna platta i Sverige. Svaret jag fick var: "Enligt Universal kommer den finnas till försäljningen, men den finns ej förhandsboka då de ej kunnat fastställa prisbilden. Releasedatum är satt till 30/1".


Beyond Magnetic

Förhoppningsvis gav det väl er nånting som ibland glider in på denna blogg! En vacker dag kommer jag skärpa mig och skriva massor..

E

Kommentarer
Postat av: s

det tror du bara. du är så kåt att köra hoj nu, så du glömmer bort bloggen ;-)

2012-01-11 @ 07:16:10
Postat av: metmike

Har du ett ex. över?

2012-01-11 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback