Save the date - 7:e februari


Tisdagen den 7:e februari kl 02.00

"You've seen them at festivals across the world", "But you've never seen them...", "Tune in tuesday, feb 7, 11 AM PST."

Låt spekulationerna börja. Jag förstår inte riktigt vad som ska vara så speciellt..? Den här saken dom ska göra i 3D har ju redan annonserats. Visserligen har man ju inte berättat exakt vad som ska filmas så det kanske kan vara den saken? En annan sak som det talats om länge, att Metallica ska ta Fillmore till en större arena, nåt sånt. Lars pratade ju om det på The Fillmore i december. Då var tanken att det skulle annonseras i januari. Atlantic city..? Nä, det kan ju inte vara det heller. Jag skulle kanske gissa att det är nån kombination av spelningarna i slutet av juni och 3D-inspelningen.

Med min matematik blir 11 AM PST 02.00 svensk tid. Jag antar att man lär vara uppe då.

E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir väl klockan 8 på kvällen? Inte två på natten? :)

2012-02-05 @ 12:17:57
Postat av: Anonym

Lite matematik för herrn:



PST = GMT - 8 (dvs CET - 9)



11:00 PST = 20:00 CET



:-)

2012-02-06 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback