Edmonton show #2

Ok, då var det utjämnat. Vi blev erbjudna att vara i snake pit'en igår. Vi tackade nej. Faktiskt. Det kunde inte bli bättre än där vi stod. Så det känns faktiskt bättre. Jag var lite bitter eftersom att det just hade varit roligt att få stå i den snake pit'en en gång men nu valde vi att tacka nej till det. Hade pit'en varit längre in, mer i mitten av scenen så hade det varit jävligt coolt.
 
Gigget igår var bättre än första. Vi hade lite bättre platser, mer kontakt med bandet. Det var riktigt roligt. Lars kom ut ett par ggr. Jag fick lite energidryck spottad på mig, och sedan muggen. Jag tror jag har 3-4 muggar hemma. Ja, klart som fan att jag sparar dom! Jag fick bra respons av James vilket alltid är roligt, sen var Rob ner ett par ggr och gav oss en hi5. Det var helt klart en jävligt bra konsert. Sen filmade dom under hela konserten. Dom filmade lite under första gigget också men inte alls lika mycket. Jag vet inte om det också var därför bandet var mer taggade, fast jag tyckte nog att publiken var bättre också.
 
Ron framför några lastbilar. 48st totalt.
 
Jag framför Rexall Place som för övrigt är Edmonton Oilers hemmaarena.
 
Jag och Wayne Gretzky
 
James och jag vid räcket inne i Rexall Place. Enkelt att ta sig längst fram.
 
Det tog emot men jag köpte tillslut denna extremt fula t-shirt. Blev tvungen.
 
Jag har haft det bra hos James här i Edmonton. Vi kom nyss hem från en brunsch hemma hos några vänner till honom. Lite grillat med några bira i solen kan man inte klaga på. Det är 30 grader varmt här och strålande sol. Snart är nog planen att vi ska dra till West Edmonton Mall, Nordamerikas största mall och typ världens näst största eller nåt sånt. Tydligen brukar det vara sjukt mycket folk där men det skulle vara kul att se det i alla fall.
 
I morgon eftermiddag bär det av mot Vancouver. Det ska bli skönt med några dagars "ledighet". Vi får se vad jag hittar på där.
 
Skriver snart igen..
 
E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback