Snake pit

Jag har bloggat om det tidigare. Jag skrev den 17:e april på min facebook-sida att något angående turnén skulle annonseras runt den 19:e april. Det jag uppenbarligen menade var snake pit som är tillbaka till denna turné då man ska spela hela svarta plattan.

Detta gäller för Snake Pit:

o Du måste vara medlem i MetClub! Om du inte är det - bli medlem! Ange mitt medelmsnummer som referens #33888.

o Precis som när man vinner Meet & Greet får man svar via e-post. Kolla inkorgen den 2:a maj.

o Om du vinner ett meet & greet så kommer du automatiskt också få ett snake pit-pass.

o A limited number of Clubbers will be randomly drawn from all who enter the pit pass contest... Det jag har hört är att det är runt 150 personer som kommer att finnas i pit'en. Hur stor del fanklubben får vet jag inte. Det är upp till 20 personer som vinner meet & greet varje spelning, minst hälften MetClub, övriga är via skivbolaget. Det kan vara nåt liknande, antagligen större andel i met club-vinnare.

o Varje vinnare får två snake pit-pass.

o Man måste ha biljett till spelningen.

Jag har anmält mig till några spelningar som kommer nu. Det skulle vara roligt om man vann, men jag kommer att vara längst fram på räcket vilket som så det är inte hela världen. Jag kommer för övrigt att fira min 100:e spelning i Paris, mer om det senare. Ska bli så jävla gött med turné snart igen.

Den 25:e april spelar In Flames på Maxim i Gävle.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback