Omslaget till "LULU"

Det är nu officiellt hur omslaget, eller framsidan snarare, kommer att se ut på det kommande Metallica/Lou Reed albumet "LULU". Några låttitlar ska också ha presenterats (enligt blabbermouth): 03. Frustration. 06. Junior Dad. 07. Little Dog. 08. Mistress Dread. 09. Pumping Blood. Totalt 10 spår. Jag kanske ska gardera mig och säga att jag inte läst detta från nåt officiellt håll så vi får väl se hur pass väl det stämmer.

Framsidan av nya skivan "LULU".

Något som i alla fall stämmer är att Metallica och Lou Reed ska vara med på "Later... with Jools Holland" den 8:e och 11:e november.  "Later..." är en spin-off av "The Late Show" och har sänts sedan 1992. Metallica har varit med i programmet 3 gånger, senast i september 2008 för att promota Death Magnetic. Jag ska försöka ansöka om biljetter men det ska tydligen vara väldigt svårt att vinna.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback