Metallica till Abu Dhabi

Inte nog med att Metallica för första första gången besöker Indien, nu besöker bandet även Abu Dhabi den 25:e oktober för en spelning på Yas Island. Besöket blir startskottet för en vecka av nya upplevelser.


Yas Island, Abu Dhabi



Yas Island, Abu Dhabi.



Yas Island, Abu Dhabi.


Jag har faktiskt varit Förenade Arab Emiraten förut, då i Abu Dhabi och Dubai. Jag måste säga att Abu Dhabi verkligen är värt ett besök, likaså Dubai som bara ligger en halvtimme bort om jag inte missminner mig. Lite tråkigt tycker jag ändå att det är att man inte haft lite mer framförhållning gällande dessa spelningar. Hade man vetat om detta redan innan sommaren kanske man hade varit lite mer sparsam gällande ekonomin. Jag kollade upp flygpriser till Abu Dhabi som hastigast och fann att priserna ligger runt 6000kr. Hade jag haft tid och pengar hade jag verkligen inte tvekat på dessa spelningar. Just nu är suget extra stort då bilder från The Big 4-gigget på Yankee Stadium ligger på nätet. Man kanske skulle ta och köpa sig en trisslott....

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback