Tommy's Joynt

FRAMME. Eller vi har varit framme i ett par timmar. Jag ser på laptopen att klockan är halv nio hemma. Här är hon typ 23.30. Läggdags. Inne på 5:e-6:e andingen nu är man nog men läggdags är det. Långt flyg via Chicago till San Francisco. Det gick bra men satan va långtråkigt det var. Jag brukar inte ha problem med att flyga men nu var det riktigt segt. Man kanske har flygit aningen för mycket, men det gick i alla fall bra. Fan ska jag mer skriva då. Hedeby blev ombokad till ett senare plan från Chicago som dessutom blev försenat, men det gick bra. Bra. Bra-bra-bra. Trött. What else, what else..? Äh, i morrn ska vi se oss om här i storbyn. Äta mat. Trött. Vi avslutade precis kvällen på Tommy's Joynt (stället där Jason fick beskedet att han fick gigget som bassist i Metallica efter att Cliff gick bort). Många bekanta ansikten fanns där. Det blir antagligen samma visa i morrn kväll igen. På måndag är första gigget på The Fillmore. Kommer bli så jävla roligt. Nu får det nog räcka.

Lämnat Arlanda.


Trött Erik och trött Asta.


Första biran i San Francisco blev självklart en Anchor Steam.


Alfredo till vänster, jag och "MAAAAK" (Mark) från Australien.

Ja det får det.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback