Hemma i Sverige

Det känns lite konstigt att vara hemma igen. Man glider liksom runt i en dimma av jetlag, roliga minnen och kalla tår (två tår är fortfarande lite bortdomnade antagligen pga allt köande). Jag sov ut ganska rejält idag för första gången sen jag kom hem. Jag insåg precis att man faktiskt varit hemma i 4 dagar redan. Jag köpte ett paket köttfärs i onsdags som gick ut igår. Min första tanke var: hur fan kan utgångsdatumet vara så jävla kort? Jag köpte det här paketet nyss! Nja. Onsdag. Förmiddag. KASS Erik. Det jag menar är att man landar i Sverige och innan man märker det själv har det gått 4 dagar. Jag har inte lagat nå mat hemma än heller än. Det tar ju ett tag innan man lär sig sånt igen efter att ha käkat ute 10-12 dagar.


The Fillmore

Kort och gott har det var den bästa resan någonsin. Det har varit de bästa konserterna någonsin. Jag är uppe i 96 spelningar nu. Vi får se vart i världen nr 100 blir. Bara för att klargöra hur fantastiskt det varit så kan jag säga att jag hade bytt alla konserter mot Fillmore-spelningarna. Lätt. Jag ska lägga upp mer bilder och dyligt senare när jag fått tillbaka lite ork. Det är ju aningen svårt när det konstant är mörkt ute.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback