En uppdatering från San Francisco

Jag trodde verkligen att det skulle finnas mer tid till att uppdatera bloggen men faktiskt inte. Det har varit ganska fullt upp.. eller fullt upp. Jag har köat en hel del till spelningarna. Jag brukar ju sällan köa länge men till dessa spelningar finns det fan inga alternativ. Dessa 4 spelningar kommer ju bli legendariska. Vi har hunnit med en hel del än så länge, senast idag blev det bla en tatuering. Jag tänkte slänga upp några bilder nu så länge bara innan jag ska lägga mig. Jag ska upp i minst sagt god tid i natt.


Lastar ut saker som ska visas på "muséet".


Jazz/Brazz (whatever) Metallica-coverband. Jävligt fett.


Alcatraz


Jag i en cell.


Vacker turistbild.


Vi passar på att ha lite kul med Brad som somnat på färjan tillbaka.


Jag och Jeff. Väldigt väldigt tidigt kö.


Metallica med Marianne Faithfull inför Memory Remains.


Battery!


San Francisco. Utsikt från Coit Tower.


Ny tatuering.

Jag märkte precis att det är bra många bilder att lägga upp. Jag får göra en bild-boom (eller vad det kallas) vid ett senare tillfälle.

Som ni redan kanske vet så har det hänt väldigt mycket spännande saker här i San Francisco. Jag menar så klart på The Fillmore. Det är lite svårt att ta in allt om jag ska vara helt ärlig. Men att se Jason Newsted med bandet igen är svårslagbart. Rob spelade en bra bit av Cliffs bassolo. Många gäster. Det går liksom inte att förklara. Jag tycker det är jävligt tråkigt för er som inte har möjligheten att uppleva detta.

Två spelningar kvar. God natt.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback