Delad av Papa Wheelie

Ett ganska löjligt inlägg men jag tycker ändå att det är ganska roligt. Jag såg att Papa Wheelie (Jason Newsteds "band/sidoprojekt/whatever") länkade ett inlägg från ett forum. Där stötte jag på ett coolt youtube-klipp som jag i min tur delade med mig av på facebook. Jag känner mig mer och mer löjlig som skriver detta känner jag... Hur som! Jag såg att Papa Wheelie gillade klippet och själva delade med sig av det. Det kändes lite fränt. Jag känner mig lite som en fjortis nu som skriver om det men.. ÄSCH!



Jag är kass som fortfarande lagt upp mer från resan i San Francisco... MEN jag ska!

E

Kommentarer
Postat av: metmike

Jag är kass som fortfarande lagt upp mer från resan i San Francisco... MEN jag ska!



Tryck inte ordet INTE i den meningen så blir det fin fint

2011-12-22 @ 10:26:52
Postat av: metmike

EDIT:



Jag är kass som fortfarande lagt upp mer från resan i San Francisco... MEN jag ska!



Tryck in ordet INTE i den meningen så blir det fin fint

2011-12-22 @ 10:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback