Första inlägget någonsin

 

Ok, mitt första blogginlägg någonsin. Är det detta man kallar en tidig 30års kris? Jag vet inte. Varför ska man då blogga? Eller snarare, varför ska just jag börja blogga? Jag skulle tro att det är dels för min egen skull och dels för andra. Jäklar vad okreativ jag känner mig sådär 01.07 på natten. Och hungrig är jag å. Nä men vafan, det kan ju vara kul att blicka tillbaka på saker man varit med om, inte sant? Sen kan det kanske vara roligt för andra att se va fan det är man gör när man är ute och reser. Klockan är nu 01.08. Kanske är läggdags. Stoffe skriver på MSN. Är inte det något som är bra drygt när man försöker skriva nåt annat? Hur som helst, jag borde kanske göra en kort presentation av mig själv.

 

Jag heter Erik, är 26 år och bor i Gävle. What else? Jo, jag är ett riktigt stort Metallicafan. Kort och gott, jag följer bandet så mycket min ekonomi tillåter. Jag har en flickvän, jag har precis köpt lägenhet, jag pluggar på Högskolan i Gävle och jag är hungrig.. fast det har jag ju så klart redan skrivit.

 

Denna blogg kommer att handla om mig, resor och egentligen allt möjligt som är relaterat till Metallica. Jag ska försöka att variera inläggen så mycket som möjligt. Bare with me though, jag har ju inte bloggat nåt förut så vi får väl se hur det går.

 

Nästa månad drar jag till Australien för att se Metallica. Det blir min första resa till Australien så det kommer bli jävligt häftigt. Jag kunde inte låta bli att åka. Jag hade lite sparade pengar som jag brände på flyg och boende. Kanske inte det smartaste man kan göra som nybliven student men vafan, det kommer garanterat vara värt det. Mer info om det kan jag spara till ett annat inlägg annars blir detta så jävla långt. Man kanske ska prova att lägga in en bild med, sånt har jag förstått gör inläggen mer intressant.

 

Nä, nu det får duga för nu. Eller vänta, en sak till, jag tycker att det är jävligt cool att Metallica lirade Orion igår i Auckland, Nya Zeeland, det var ett tag sedan nu.

 

Auf wiedersehen,

E

Bild på Hetfiled från Sonisphere Warszawa.
James Hetfiled, Sonispere Warszawa

Kommentarer
Postat av: Anonym

wie, min bloggprins!

2010-10-15 @ 09:28:33
Postat av: Thorre

Vilka spelningar ska du se i Australien?

2010-10-21 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback