The Big 4 nästa sommar?


Jag har inte riktigt kommit ikapp med verkligheten hemma än. Fortfarande förkyld är jag och jag knallar runt och hostar för jämnan. Jag är inte helt överlycklig med vädret heller med det börjar faktiskt bli lite mildare i alla fall. Jag ska försöka blogga lite mer så småningom, jag har ju ändå en del att skriva om. HUR SOM HELST.

Dave Mustaine, Megadeth, twittrade detta här om dagen:

Just went through a couple weeks of hell arranging something special for summer. Stay tuned! We're going to have some Big shows coming up.

Så jag antar att det blir några spelningar med The Big 4 nästa sommar då, om det nu är det som han menar med Big. Frågan är var, om det blir USA, Europa eller båda delarna.

Någon dag innan det twittrade Dave även:
"Droogies, a huge announcement is coming for next summer in the States and in Europe and the U.K".

Det vore ju rätt trevligt för oss som bor i Sverige om dom gör några Big 4 i Europa. Om det skulle bli så skulle jag gissa på att dom kör en Big 4 i Stockholm eftersom att man inte alls lirade i Sverige förra året. Vi får väl se. Det har ju pratats om att ta The Big 4 till USA så det står väl antagligen högst på agendan.

Skriver mer senare.

E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback