Bilder från Metalnight III

Jag hade en mycket trevlig kväll i Skärplinge och Metalnight III i lördags. Embrace The Fear och Sad But True stod på scenen. SBT var lika bra som vanligt. Embrace The Fear är ett ganska nyskapat band från Uppsala (om jag inte missminner mig). Dom lirade en del egna låtar och en del covers. Dom hade ett tungt sound och gjorde det mycket bra.


Soundcheck


Kent soundcheckar.


Sallad till Skärplinge hårdrocksklubb metalnight 3.


Embrace The Fear


Sista strängen på!


SKÄGG


Jon uppvärmd och redo.


Sad But True


Christer, Sad But True


Glad Kent!


Ola!


Sad But True


Extranummer: motorbreath!

För övrigt körde MCS och SBT tidigare under kvällen en 5-set'are i pingis. Lag MCS bestod av mig och Mike. Lag SBT bestod av Kent och Christer. Vinsten kunde slutligen skrivas till lag MCS efter en skaplig upphämtning i 5:e set! Kvällen var gjord, allt utöver detta var bonus. En mycket lyckad Metalnight III i Skärplinge, det känns som att det blir ett återbesök nästa år!

E

Kommentarer
Postat av: metmike

Riktigt jävla trevligt och kul hade vi!!!

2011-10-04 @ 11:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback