Metallica till Donington Festival 2012?

Nästa år firar Download Festival 10 år. Det har ryktats länge om att Metallica kommer att lira på Download på Donington Park. Om några minuter kommer Lars att medverka i Zane Lowe på BBC Radio 1. Det har twittrats om att han kommer att avsölja "metallica festival news". Senast jag kollade blev 1+1 = 2. För övrigt har det även ryktats om att Black Sabbath kommer att spela på Download. Om det inträffar kommer Download absolut att vara en festival värd att besöka.


Metallica till Download Festival 2012

Det verkar onekligen som att Metallica kommer att göra en "summer vacation" i Europa nästa år med. Det bådar inte gott för min ekonomi. Jag kommer nog inte åka på allt för många spelningar i rad längre. Jag åt de mer speciella giggen liksom.

Snart börjar det....


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback