Tidig tisdag


God morgon. Eller jag har egentligen varit uppe några timmar redan, jag ska faktiskt lägga mig en stund nu innan jag ska in till högskolan. Tänkte bara passa på att tacka Hanna Hellquist på morgonpasset i P3 för en fantastisk berättelse om hur hon och hennes familj satt på en restaurang i Karlstad (om jag inte missminner mig) där allt slutade med att hon skriker och uppmanar alla att släppa sina bestick och gå där ifrån. Helt fantastiskt, jag höll på att bryta ihop i bilen på vägen hem från jobbet.

Annars då? Nåt nytt på tallica-fronten? Nja. Jag kan säga lite om Club Scandinavia istället. Årets t-shirt är klar för tryck. Vi kommer nog kunna börja sälja den inom kort. Det ska bli kul att se hur den gör sig. Sedan kommer vi dessutom trycka upp några promo-plektrum i begränsad upplaga som verkar bli jävligt cool.

Jag har fortfarande inte bokat några flygbiljetter för Big 4-turnén men jag måste sätta mig ner snart och börja leta och planera känner jag.

Brynäs torskade igår mot Färjestad. Suck. Det speglade inte matchen men man måste ha marignalerna på sin sida och det hade inte Brynäs. Jag antar att det är det som skiljer serietvåan från seriesjuan. Det blir jävligt tungt nu.

Aja, det var bara ett kort inlägg, fortfarande inget av vikt direkt. På återseende.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback