Jo, jag lever!


..och det skriver jag inte för att jag på något sätt befinner mig i Japan, utan snarare tvärt om är jag hemma i Gävle, och har så varit. Och hungrig är jag å! Hur som helst har jag inte skrivit så mycket på senaste tiden. Det beror på en kombination av olika saker. Jag fick nya arbetstider vilket gör att jag börjar jobba mitt i natten och det i kombination med studier och annat har gjort att jag inte riktigt prioriterat bloggen.

Jag hade tänkt att ägna ett helt inlägg åt att dissa ticnet för deras återigen fuckup. Det är helt sagolikt hur man kan vara så himla kass! Nu ska jag inte börja för då kan det sluta med halv bok och en sömnlös natt. What else, what else? Jo, jag sitter och funderar på vilka gig jag ska åka på i sommar. Jag är också väldigt nyfiken på vad som planeras utöver sommarens Big 4-gig. Jag är rätt säker på att jag i alla fall ska till Gelsenkirchen, Göteborg och Milano. Jag tvekar på de två sonisphere-spelningarna.

New York, New York i början på juni. Det är också något jag funderar på. 7 dagar. Detta är inte Metallica-relaterat. Min mor och hennes man har hyrt en lägenhet och undrade om jag var intresserad av att följa med. Gratis boende i New York tackar man ju inte så lätt nej till. Jag älskar ju USA så jag ska nog boka en flygbiljett men först måste jag kolla upp så jag inte har nån tenta den veckan, vilket jag känner på mig att jag nog har.

Annars har jag rätt mycket att göra i skolan. Jag har haft en vit helg vilket verkligen var behövligt. Jag har varit ute och gått lite, och löpt. Det var också verkligen behövligt. Jag har åkt skidor, jag har köpt Magners från bolaget och jag har följt Brynäs i hockeyslutspelet. En massa andra saker har jag nog också hunnit med.

Bild från senaste klassfesten. Notera dom röda muggarna :)


Nä, det var nog allt jag hade på att bjuda på denna gång. Jag ska försöka få ihop lite mer vettiga blogginlägg framöver. God natt och sov gott. Who speaks swedish anyway? ...swedes.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback