Damage ink!


Jag har inte riktigt prioritera bloggen nåt den senaste tiden. Som sagt har jag en del att göra i plugget och hela helgen har jag varit sjuk. Jag har nog kunnat blogga bra mycket mer om allt möjligt.

Metallica.com, Metontour.com och MetClub.com blir till en site. Från 25:e till 28:e kommer siterna vara nere just därför. Jag bloggade för ett tag sedan om att jag var med och testade nya siten en del och den ser bra ut. Jag hör väl kanske till dom som tycker att det är rätt skönt att ha separata sidor, jag menar, metontour's styrka är ju att den stått separat. Men jag vet inte, dom kanske löser det bra ändå.

Jag läste precis på metallica.com att det hade gått nåt rykte om att man kommer spela in en live konsert i 3D. Man bekräftade bara att det var ett rykte och inget annat även om bandet tycker att 3D är jävligt cool. Jag undrar hur det skulle vara att se en konsert i 3D, det kanske sticker ut ett gitarrhuvud eller trumpinne ur bilden.

Det senaste som hänt mig hände igår när jag var in till Pj på Fallen Angel Tattoo för att köra vidare på armen. Det blev bara en del konturer för det var ganska sent samt att jag behövde komma i säng i god tid. Jag tror det kommer bli bra dock! Här är några bilder.

Där fick den sitta.


Några drag med tuschpennan.


Det fick bli nog för denna gång.


Denna morgon. Det ligger en banderoll bredvid där som inte syns heller.

Men det är bra jäkla drygt att tatuera sig. Jag är så leds på det men jag kan ändå inte sluta. Jag kommer nog aldrig sluta. Jag ska antagligen in och köra lite nästa vecka igen så då kommer jag med fler bilder.

Nu ska jag sova nån timme innan jag ska in till högskolan.

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback