Datum och plats klar för Sonisphere i Helsingfors


Sonisphere Finlands facebook-sida har man varit flitig på att uppdatera. Med mina google-translate skills har jag lyckats översätta en del. Det senaste som nyligen uppdaterades var "12 tuntia vielä, täällä ilmoitetaan ekaks" vilket betyder något i stil med att "mer information finns här om 12 timmar", alltså 09.30. Meddelandet innan var "Lauantai 2.7. - Kalasatama, Helsinki", Lördagen den 2:a juli - Fiskhamnen, Helsingfors. Det är om något väldigt positivt. Jag kan aldrig tänka mig att denna sonisphere kommer att floppa lika mycket som Sveriges. Nu kan det väl ändå få stå klart att The Big 4 kommer till Helsingfors... 09.30 i morgon kommer beskedet.

God natt.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback